وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

وب نوشته های محمد مظلومی نژاد

جز ایست چیست چاره فردی در ایستگاه؟ از این قطار رفته نباید به دل گرفت!

١ ) این روزها وقتی به تو فکر نمی کنم به مرگ می اندیشم ٢) این روزها کمتر از همیشه به مرگ فکر می کنم ٣) حتی اگر این پست را با من نمانی و... یا اینکه شاید عشق را لایق ندانی و... وبلاگ من وقف همین تردیدهای توست حتی اگر یکبار هم آن را نخوانی و...
نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه سوقندی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://armaghan2000.blogfa.com

سلام
پست جالبی بود چند بار خوندم اما نفهمیدم شعر بود یا سجع
اما چهار تیکه آخر خوب بود اگه تیکه سوم وزنش حل بشه
راستی شما هم از سوقندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال شد برام

آیدا دانشمندی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

!

نرگس پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://9200.blogfa.com

سلام
در نظر بازی ما بی خبران حیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
...........................................
اشفته نباشید.
بلاخره یه چیزی میشه دیگه!

نرگس شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://9200.blogfa.com

سلام
با یه فریاد به روزم![عصبانی]

نرگس شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://9200.BLOGFA.COM

سلام
دیشب خیلی دلم گرفته بود
برعکس شما وقتی دلم می گیره دوست دارم با یه نفر صحبت کنم
و درست همون شبی که دل من گرفته بود دل شما هم...
و از اونجایی که در این مواقع رفتارهای متفاوتی داریم
بگذریم...
دنیا زیاد جالب نیست!
چرا این قدر دلت می گیره.؟

انگارافسانه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

farda etefaghe jalebist....he3 khasi nadaram ama baraye khodemun shayad gerye konam.....k aghaze nevisandegi b khastegariie fardao didane mamane to tu khunamun khatm she.....
toii k unru gofti yaghinan b cheshmaiie man negah mikoni....halam a narges haii b ham mikhore k poshte chadoro masumiati k hichvaght nadashtano tazahore asuniam dashte vasashun b ham mikhore!jalebe cheghadr nesbat b man hame hasudan.....in toiie to vebeto khund....

reza یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.mesterbgham.blogfa.com

very very very nice bood merc va khaste nabashi

y sar b man ham bezan

rasti nazar yadet nare

دوست! شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

p.sاز ماسک کوچک کننده بینی خوشم اومد.بازم از اینابنویسید. سورئاله دیگه؟
p.s.sهروقت صدای مازیارقلاحی رو میشنفم یاد شما میفتم.!!!!!

عجب!! خدا دروغ گویان رو به سرنوشت پینوکیو دچار کند!سوررئال؟ نه عزیز اینا رئالیسم کاستومایزشده است! به من لطف دارین یا مازیار خان فلاحی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد